Returnarea produselor

Instructiuni de returnare a marfii



Dreptul de returnare a produselor

Daca ai incheiat in scris, telefonic sau prin internet, cu magazinul Germanos.ro, un contract de livrare marfa, in calitate de consumator (de ex. comanda unui produs), beneficiezi de dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Astfel, daca esti nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca produsul nu corespunde cerintelor tale, ai dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului.


Important

Acest drept nu se aplica produselor reprezentand inregistrari audio, video sau produselor informatice (software si hardware) si a produselor sanitare de uz personal, in cazul in care oricare dintre acestea sunt desigilate. Produsele de software si hardware pot fi nesigilate numai in cazul in care software-ul este necesar pentru a verifica hardware-ul.

Procedura de retur

In cazul in care doresti sa returnezi un produs achizitionat de la Germanos.ro, trebuie sa urmaresti pasii de mai jos:

  • Completezi formularul de retur pe care il gasesti in pachetul produsului (in cazul in care acesta nu se afla in colet, il poti solicita oricand si fara costuri suplimentare la 021.9737 sau la info@germanos.ro);
  • Pregatesti produsul pentru expediere. Pentru a putea prelucra returul repede si usor, te rugam sa ti cont de urmatoarele aspecte in momentul trimiterii marfii:
  • Te rugam sa introduci factura in pachetul produsului;
  • Te rugam sa trimiti produsele impreuna cu toate accesoriile si componentele sale in ambalajul original. In cazul in care produsul a fost livrat impreuna cu un produs gratis, inclusiv acesta trebuie returnat. Ambalajul utilizat trebuie sa fie cel original (in cazul in care ambalajul nu este cel original si produsele sufera deteriorari pe durata transportului, acestea vor fi suportate de catre client);
  • Te rugam sa specifici motivul returului pe formularul de retur (care se va regasi in colet). Coletul trebuie sigilat in prezenta agentului de curierat in momentul ridicarii.
  • Produsul trebuie trimis la adresa de mai jos in termen de mazim 14 zile calendaristice de la data solicitarii returului;

Germanos Telecom Romania SA- Depozit Comercial Autostrada Bucuresti-Pitesti (A1), km13 (iesirea Ciorogirla) Equest Logistics Park, Module E1+C1, jud. Ilfov, Romania


Atentie! Cheltuielile de restituire vor fi suportate de catre client, conform legii, si vor fi achitate curierului in momentul preluarii acestora. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat catre centrul logistic. Nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana.

Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat. Returnarea banilor se va face prin transfer bancar in contul bancar mentionat de client in certificatul de retur sau la telefon la 021.9737 sau prin email la adresa info@germanos.ro. Contul bancar trebuie sa fie in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor.

Compensarea produselor. Atunci cand vrei sa returnezi un produs care prezinta semne de deteriorare ca urmare a folosirii, vei primi doar o parte din valoarea achitata pentru achizitionarea produsului, diferenta de pret nerambursat reprezentand contravaloarea agreata de parti ca despagubire pentru prejudiciul suferit ca urmare a deteriorarii produsului. In tabelul de mai jos gasesti baza de compensare in functie de categoria produselor de returnat si de defectul pe care acestea il prezinta.

Rambursarea contravalorii pentru produsele de categorie B, va fi de maxim 90% in toate cazurile mentionate mai sus.

Drept de retur pentru persoanele juridice!

Clientii persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform Ordonanței nr. 130/2000 din 31/08/2000.

Pentru informatii suplimentare legate de returul produselor, te rugam sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii, la urmatoarele date de contact:

Hotline: 021.9737 (apel cu tarif normal, program luni-vineri 08:00-20:00, sambata 10:00-14:00)

E-Mail: info@germanos.ro

 
Intrebări frecvente și răspunsuri
Cookie-uri - Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării în site, accepți modul în care folosim aceste informații.
price.ro shopmania.ro Secure
Acasă Informații companieGermanos în presăProtecția datelorTermeni și condițiiwww.anpc.ro Proiect de fuziune prin absorbtie
Bine ai venit,
Contul meu
Bine ai venit,
Contul meu
Cont nou
Am uitat Parola
Toate campurile sunt obligatorii
Germanos.ro > germanos.ro > Informatii > Returnarea produselor