Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Acordam o importanta deosebita confidentialitatii datelor dumneavoastra si de aceea, dorim sa va informam in mod transparent asupra datelor cu caracter personal pe care le colectam, in ce conditii le utilizam si drepturile pe care le aveti in legatura cu datele dumneavoastra.

Dorim sa va asiguram ca securitatea datelor cu caracter personal si conformitatea cu legislatia in vigoare reprezinta o prioritate pentru noi. Astfel, incercam sa avem un dialog cat mai deschis cu dumneavoastra si sa va oferim toate informatiile de care aveti nevoie.

Astfel, in conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date ("GDPR"), in sectiunile de mai jos va prezentam in mod detaliat mai multe informatii despre cum vor fi prelucrate datele dvs. cu caracter personal.

1.                  Cine suntem si cum ne puteti contacta

Germanos este o denumire comerciala apartinand Telekom Romania Communications S.A., persoana juridica romana, inregistrata la Registrul Comertului J40/8926/1997, CUI 427320, CIF RO427320, avand sediul in Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 3-5, Cladirea City Gate, Turnul de Nord, etajele 7-18, Sector 1, Romania ("Telekom Romania"). In sensul GDPR, Telekom Romania va fi "operator" atunci cand prelucreaza datele dvs. cu caracter personal.

Avand in vedere importanta datelor cu caracter personal si caracterul sensibil al acestora, Telekom Romania a desemnat o persoana avand calitatea de Responsabil cu protectia datelor care poate fi contactata la adresa de e-mail dpo@telekom.ro.

Astfel, daca aveti o plangere sau o nelamurire cu privire la modul in care folosim datele dvs. cu caracter personal, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail a Responsabilului cu protectia datelor sau la adresa sediului Telekom Romania.

2.                  Ce sunt datele cu caracter personal?

Datele cu caracter personal se refera la orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila, informatii care pot duce, in mod singular sau prin combinarea mai multor date,la identificarea persoanei respective, in mod direct sau indirect. Date cu caracter personal pot fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau alte elemente specifice, proprii identitatii unei persoane, atat din punct de vedere fizic cat si comportamental, economic, cultural sau social.

3.                  Ce date colecteaza Telekom Romania?

Telekom Romania poate colecta si prelucra date cu caracter personal transmise de persoane fizice care solicita, in nume propriu sau pentru un tert, o oferta de produse sau care incheie un contract cu Telekom Romania.

In cazul persoanelor juridice, Telekom Romania colecteaza si utilizeaza datele personale apartinand reprezentantilor legali, imputernicitilor sau altor persoane desemnate ca persoane de contact in relatia cu Telekom Romania.

De asemenea, Telekom Romania poate colecta date cu caracter personal furnizate de orice persoana fizica care solicita, in nume propriu sau pentru un tert, furnizarea de informatii privind produsele Telekom, remedierea unor defectiuni, precum si date cu caracter personal ale persoanelor de contact desemnate in vederea livrarii, instalarii, furnizarii de informatii sau pentru desfasurarea oricaror alte activitati in legatura cu furnizarea produselor de catre Telekom Romania.

Colectarea datelor personale poate avea loc prin diverse metode, in functie de modalitatea in care alegeti sa comunicati cu noi: telefonic, prin intermediul postei electronice, prin utilizarea website-ului www.germanos.ro sau a celor asociate (www.netliberare.ro, www.telekomtv.ro, www.telekom.ro) prin contactarea unui reprezentant de vanzari sau agent din reteaua de magazine proprii sau partenere Telekom sau in mod direct, prin comunicarea datelor dumneavoastra personalului nostru din teren.

4.                  Categorii de date utilizate de Telekom Romania

In vederea realizarii unei vanzari, Telekom Romania are nevoie de datele dvs. de identificare, de facturare si de contact, care pot include: nume, prenume, seria si numarul cartii de identitate sau alte date din actul de identitate, adresa de e-mail, numar de telefon, functie detinuta, adrese de domiciliu pentru facturare / livrare produse, informatii bancare (date privind cardul bancar, contul IBAN, daca este necesar pentru efectuarea unei plati la achizitia unui produs sau in cazul platii unei facturi). Astfel Telekom Romania prelucreaza datele dvs. cu caracter personal:

  • Cand va creati un cont pe www.germanos.ro, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele, nume utilizator, numarul de telefon, data nasterii, adrese de livrare, datele cardului bancar etc.;
  • Cand plasati o comanda fara inregistrare, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, adresa de e-mail, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, data nasterii, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.
  • Perioada post-vanzare, cand se solutioneaza cereri de retur, garantie sau altele cand se prelucreaza: numele si prenumele, adresa de livrare, cont bancar, etc.

Aceste date sunt necesare pentru incheierea si executarea contractului, pentru operatiuni de facturare si de incasare, pentru livrarea bunurilor si orice alte activitati care tin de derularea contractului cu Telekom Romania. Transmiterea acestor date este indispensabila furnizarii serviciilor Telekom. In lipsa acestor informatii, Telekom Romania nu va putea presta catre dumneavoastra serviciile solicitate.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs. pe parcursul navigarii efectuate pe website-ului nostru, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe website-ul nostru putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform "Informatii despre cookie-uri".

Telekom Romania nu colecteaza si nu prelucreaza in alt mod categorii speciale de date asa cum sunt acestea prevazute de GDPR. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.

5.                  In ce scopuri sunt utilizate datele dvs. de catre Telekom Romania?

Telekom Romania colecteaza, prelucreaza si pastreaza datele dumneavostra in vederea indeplinirii urmatoarelor scopuri:

Vanzarea produselor si derularea contractului cu Telekom Romania

Datele cu caracter personal pe care Telekom Romania le colecteaza, prelucreaza si pastreaza in acest scop sunt, in mare parte, date necesare pentru mai multe operatiuni aferente vanzarii produselor si derularea contractului, cum ar fi:

  • Intocmirea, derularea si administrarea unui contract, in functie de tipul de servicii pentru care ati optat
  • Instalarea, activarea si furnizarea serviciilor, evolutia si starea comenzilor si livrarea echipamentelor
  • Facturarea serviciilor si incasarea platilor
  • Stabilirea si modificarea limitei de credit
  • Contactarea sau informarea in legatura cu orice problema legata produse
  • Evaluarea produselor achizitionate de dvs.
  • Verificarea si recuperarea debitelor, inclusiv pentru cesiuni de creanta
  • Detectarea utilizarii incorecte sau abuzive a unor servicii, prin monitorizarea datelor de trafic

Pentru acest scop Telekom Romania isi intemeiaza prelucrearea in vederea incheierii si executarii contractului conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR.

Imbunatatirea experientei clientului Germanos

Datele cu caracter personal pe care Telekom Romania le colecteaza si prelucreaza in acest scop pot fi necesare pentru urmatoarele:

  • Crearea si/sau imbunatatirea aplicatiilor care au ca rol facilitarea gestionarii produselor oferite de Germanos
  • Cercetare de piata, statistica, urmarire si monitorizare a vanzarilor si a comportamentului clientului Germanos
  • Gestionarea volumului si a modului de utilizare a produselor

Pentru acest scop Telekom Romania isi intemeiaza prelucrearea pe consimtamantul exprimat de dumneavastra in conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR

Marketing

Telekom Romania utilizeaza date cu caracter personal, inclusiv cele de trafic si de localizare precum si datele colectate privind profilul de utilizator al serviciilor Telekom, pentru a transmite oferte de produse si servicii oferite de Telekom Romania sau de partenerii sai, adaptate nevoilor dumneavoastra, numai daca v-ati exprimat consimtamantul in acest sens.

Datele dvs. cu caracter personal ne ajuta sa stim care sunt asteptarile si nevoile dumneavoastra cu privire la serviciile pe care vi le oferim. Astfel, va vom include in campaniile noastre promotionale, veti fi la curent cu evenimentele organizate de noi sau in colaborare cu partenerii nostri si veti putea beneficia de oferte personalizate si de cele mai noi tehnologii.

Pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte si beneficii, va puteti exprima oricand optiunea de a primi comunicari comerciale, astfel:

  • In cazul clientilor persoane fizice: prin completarea Formularului de acord de prelucrare a datelor in scop de marketing disponibil pe www.germanos.ro in sectiunea Prelucrarea Datelor, dar si in magazinele Telekom Romania, prin apelare la numarul 021.404.1234, 1234 sau 0766.12.1234 (apel gratuit din retelele Telekom Romania, pentru apeluri din alte retele se aplica tarifele corespunzatoare ofertei de care beneficiaza apelantul) sau prin aplicatia MyAccount.
  • In cazul clientilor Telekom business: prin contactarea reprezentantului de vanzari alocat, prin accesarea contului MyAccount, prin apelare la numarul 1921 (apel gratuit din retelele Telekom Romania, pentru apeluri din alte retele se aplica tarifele corespunzatoare ofertei de care beneficiaza apelantul) sau prin transmiterea unui email la adresa business@telekom.ro.

Optiunile de marketing vor fi activate in maxim 30 de zile de la primirea acestora. Ulterior acestei date, Telekom va putea transmite comunicari comerciale prin orice mijloc de comunicare: e-mail, telefonic, SMS, posta sau alte canele specifice.

Pentru activitatile de publicitate desfasurate in mediul online, va rugam accesati sectiunea "Informatii despre cookie-uri".

Pentru acest scop Telekom Romania isi intemeiaza prelucrearea pe consimtamantul exprimat de dumneavastra in conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR

6.                  Ce masuri de Securitate a adoptat Telekom Romania pentru a va proteja datele?

Telekom Romania acorda o importanta deosebita protectiei datelor dumneavoastra cu caracter personal si in consecinta a implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate care sunt revizuite si adaptate periodic pentru protejarea acestora impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului ilicit sau neautorizat. Printre aceste masuri se numara:

  • Implementarea si revizuirea periodica a politicilor, procedurilor si instructiunilor de lucru destinate securizarii prelucrarii datelor cu caracter personal
  • Instruirea periodica si sistematica a tuturor angajatilor care prelucreaza date cu caracter personal
  • Limitarea accesului la datele cu caracter personal in conformitate cu principiile din politica generala de securitate („nevoia de a sti”, „nevoia de a vedea” etc.)
  • Accesul securizat la aplicatiile si fisierele care contin date cu caracter personal
  • Implementarea unor solutii tehnice pentru securizarea comunicatiilor care includ date cu caracter personal
  • Monitorizarea proceselor de transfer a datelor cu caracter personal (prin serviciul de email, copiere pe suport extern, tiparire, scanare etc.) si blocarea tentativelor de transfer neautorizate
  • Implementarea unor solutii tehnice pentru asigurarea disponibilitatii datelor cu caracter personal in sistemele informatice utilizate
  • Criptarea comunicarilor ce contin datelor cu caracter personal

7.                  Cui ii pot fi comunicate sau transferate datele dvs. de catre Telekom Romania?

Telekom Romania poate comunica sau transfera datele dvs. cu caracter personal in conditiile in care acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciilor sau executarea contractului, pentru a asigura un interes legitim al Telekom Romania sau pentru indeplinirea unei obligatii legale, catre urmatoarele categorii de destinatari:

  • Societati care presteaza servicii in numele Telekom (reteaua de parteneri Telekom, colaboratori si agenti implicati in furnizarea serviciilor sau comercializarea/livrarea produselor)
  • Societati din cadrul Grupului Deutsche Telekom care se afla in Uniunea Europeana
  • Societati de recuperare creante
  • Societati ce ofera servicii de tip posta/curierat
  • Furnizori de software si/sau echipamente
  • Furnizori de servicii de call-center si asistenta clienti
  • Societati de studii de piata/studii satisfactie clienti
  • Alti subcontractori ai Telekom
  • Autoritati publice care au dreptul legal de a solicita astfel de informatii, precum Autoritatea Nationala pentru Administrare si  Reglementare in Comunicatii (ANCOM), Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, instante de judecata sau arbitrale precum si autoritati competente sa cerceteze savarsirea de fapte penale.

Societatile destinatare care prelucreaza date cu caracter personal in cadrul Uniunii Europene/ Zonei Economice Europene se supun acelorasi prevederi legale astfel incat transferul in aceasta zona geografica ofera garantiile necesare de protectie.

Pentru mai  multe detalii referitoare la identitatea societatilor catre care pot fi transferate datele dvs ne puteti contacta la: protectiadatelor@telekom.ro sau numarul 021.404.1234, 1234 sau 0766.12.1234 (apel gratuit din retelele Telekom Romania, pentru apeluri din alte retele se aplica tarifele corespunzatoare ofertei de care beneficiaza apelantul).

8.                  Cat timp sunt pastrate datele dvs. de catre Telekom Romania?

Ca regula generala, Telekom Romania prelucreaza datele dvs. cu caracter personal (i) pe toata perioada cat timp contractul isi produce efectele si (ii) ulterior le va stoca pana la retragerea cosimtamantului persoanei. In anumite situatii justificate de un interes legitim sau in cazul in care pastrarea datelor cu caracter personal colectate este necesara in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu, Telekom Romania va pastra si prelucra anumite date pe o perioada mai lunga de timp, insa fara a depasi durata maxima prevazuta de lege.

Datele cu caracter personal colectate in vederea transmiterii de comunicari de marketing vor fi prelucrate pana la data retragerii consimtamantului exprimat de dumneavostra.

9.                  Care sunt drepturile pe care le aveti cu privire la datele colectate de catre Telekom Romania?

Telekom Romania va permite exercitarea drepturilor prevazute de legislatia in vigoare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, dupa cum urmeaza:

Drepturi

Ce inseamna acestea

Acces

Puteti sa ne cereti:

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date, prin solicitarea unei copii a dosarului personal;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le dezvaluim, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate in cadrul prezentei politici.

Rectificare

Ne puteti cere sa rectificam datele cu caracter personal inexacte. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Stergerea datelor

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
  • dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

  • pentru respectarea unei obligații legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Va rugam, inainte de exercitarea acestui drept, sa va descarcati din contul Germanos toate documentele aferente comenzilor efectuate deoarece veti pierde toate aceste documente, iar Telekom Romania va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului Germanos, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restrictionarea prelucrarii datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  • avem consimțământul dvs.; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
  • pentru a proteja drepturile Telekom Romania sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor cu caracter personal

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Dreptul de a se opune procesarii

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

Luarea de decizii automate

Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau
  • vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:

  • ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau
  • se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

Dreptul de a depune o plangere

 

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea locala de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale.

Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti inainta catre Telekom Romania o cerere scrisa, datata si semnata, la sediul Telekom, in magazinele proprii sau ale partenerilor. De asemenea puteti completa si trimite Formularul pentru exercitarea drepturilor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal disponibil la sectiunea privind prelucrarea Datelor Personale de pe https://www.telekom.ro/formular-protectia-datelor/.

10.              Retragerea consimtamantului pentru utilizarea datelor personale in scop de marketing

Retragerea consimtamantului pentru utilizarea datelor personale in scop de marketing poate avea loc in orice moment, astfel:

  • In cazul clientilor persoane fizice: prin completarea cu NU in cadrul Formularului pentru acordul de prelucrare a datelor in scop de marketing disponibil pe www.germanos.ro in sectiunea Protectia Datelor, dar si in magazinele Telekom Romania sau prin apelare la numarul 021.404.1234, 1234 sau 0766.12.1234 (apel gratuit din retelele Telekom Romania, pentru apeluri din alte retele se aplica tarifele corespunzatoare ofertei de care beneficiaza apelantul).
  • In cazul clientilor Telekom business: prin contactarea reprezentantului de vanzari alocat, prin accesarea contului MyAccount, prin apelare la numarul 1921 (apel gratuit din retelele Telekom Romania, pentru apeluri din alte retele se aplica tarifele corespunzatoare ofertei de care beneficiaza apelantul) sau prin transmiterea unui email la adresa business@telekom.ro.

In ambele cazuri, retragerea consimtamantului isi va produce efectele in termen de 30 de zile de la data primirii cererii.

 

11.              Cum protejeaza Telekom Romania drepturile referitoare la protectia datelor copiilor?

Telekom Romania nu are ca scop colectarea datelor copiilor cu varsta mai mica de 16 ani si solicita in mod expres acordul parintilor in cazul in care se solicita servicii pentru copii.  In astfel de cazuri datele sunt prelucrate numai dupa ce se iau masuri de securitate adecvate acestei categorii de persoane.

12.              De unde colecteaza Telekom datele dvs.?

In general, Telekom Romania colecteaza datele in mod direct, prin afiliati (magazine partenere din reteaua Telekom sau alti furnizori de servicii in numele Telekom Romania) sau persoane imputernicite sa presteze servicii, dar si de la terti diversi in cazul in care exista acordul clientilor pentru transferul de date sau de pe mediile online prin Cookie-uri pentru care puteti consulta sectiunea "Informatii despre cookie-uri" disonibila la adreasa web:   https://www.germanos.ro/germanos-ro/informatii/informatii-despre-cookie-uri--sn--127/.

In cazul clientilor persoane juridice, reprezentantul legal sau imputernicitul in relatia cu Telekom Romania este responsabil pentru divulgarea datelor cu caracter personal ce nu ii apartin catre Telekom Romania - de ex datele cu caracter personal ale angajatilor desemanti ca persoane de contact, cu atributii tehnice, etc. Prin urmare, reprezentantul persoanei juridice  are obligatia de a informa persoanele vizate ale caror date personale sunt transmise catre Telekom Romania cu privire la toate informatiile prezentate in cadrul prezentei politici.

Intrebări frecvente și răspunsuri
Cookie-uri - Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării în site, accepți modul în care folosim aceste informații.
price.ro shopmania.ro Secure
Acasă Informații companieGermanos în presăProtecția datelorTermeni și condițiiwww.anpc.ro Proiect de fuziune prin absorbtie
Bine ai venit,
Contul meu
Bine ai venit,
Contul meu
Cont nou
Am uitat Parola
Toate campurile sunt obligatorii
Germanos.ro > germanos.ro > Despre Germanos > Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal