INTREBARI FRECVENTE : SERVICE

1. CUM POT RETURNA PRODUSUL?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs achizitionat de la Germanos.ro, trebuie sa urmaresti pasii de mai jos:

 

  1. Completezi formularul de retur pe care il gasesti in pachetul produsului (in cazul in care acesta nu se afla in colet, il poti solicita oricand si fara costuri suplimentare la info@germanos.ro);
  2. Pregatesti produsul pentru expediere. Pentru a putea prelucra returul repede si usor, te rugam sa ti cont de urmatoarele aspecte in momentul trimiterii marfii:
    • Te rugam sa introduci factura in pachetul produsului;
    • Te rugam sa trimiti produsele impreuna cu toate accesoriile si componentele sale in ambalajul original. In cazul in care produsul a fost livrat impreuna cu un produs gratis, inclusiv acesta trebuie returnat. Ambalajul utilizat trebuie sa fie cel original (in cazul in care ambalajul nu este cel original si produsele sufera deteriorari pe durata transportului, acestea vor fi suportate de catre client);
    • Te rugam sa specifici motivul returului pe formularul de retur (care se va regasi in colet).
  3. Produsul trebuie trimis la adresa de mai jos in termen de mazim 14 zile de la data solicitarii returului;

 

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 lei transportul este GRATUIT cu exceptia produselor a caror greutate depaseste 20 Kg. Pentru aceste produse taxa de transport este de 42,01 lei (fara TVA), respectiv 50,00 lei (include TVA) si va fi suportata de catre client .

Deschiderea coletului la livrare

Germanos Telecom Romania SA- Depozit Comercial Autostrada Bucuresti-Pitesti (A1), km13 (iesirea Ciorogirla) Equest Logistics Park, Module E1+C1, jud. Ilfov, Romania

Atentie! Cheltuielile de restituire vor fi suportate de catre client, conform legii, si vor fi achitate curierului in momentul preluarii acestora. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat catre centrul logistic. Nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana.

Restituirea banilor se va face conform legii in termen de 14 de zile de la data returnarii produsului prin viramentul intr-un cont bancar transmis pe formularul de retur. Contul bancar trebuie sa fie inregistrat pe numele persoanei care a efectuat achizitia si nu pe numele altei persoane.

Compensarea produselor. Atunci cand vrei sa returnezi un produs care prezinta semne de deteriorare ca urmare a folosirii, vei primi doar o parte din valoarea achitata pentru achizitionarea produsului, diferența de pret nerambursat reprezentand contravaloarea agreata de parti ca despagubire pentru prejudiciul suferit ca urmare a deteriorarii produsului. In tabelul de mai jos gasesti baza de compensare în funcție de categoria produselor de returnat și de defectul pe care acestea îl prezintă.

Rambursarea contravalorii pentru produsele de categorie B, va fi de maxim 90% in toate cazurile mentionate mai sus.

2. PROCEDURA DE SERVICE

PRODUSE DETERIORATE IN TIMPUL TRANSPORTULUI

Produsele puse la vanzare pe site-ul nostrum au o fiabilitate ridicata, insa cu toate acestea, nu este exclus ca ele sa prezinte anumite defecte. La momentul livrarii iti recomandam sa verifici integritatea produselor, daca acestea sunt complete sau daca produsul este cel comandat. Dacă la acest moment observi caprodusele nu se incadreaza in aceste situatii, mentioneaza acest lucru in procesul verbal de predare-primire si returneaza produsul/produsele curierului care a efectuat livrarea. Vei primi inapoi, fara a achita vreo taxa suplimentara, un produs nou, produsul lipsa sau produsul corect in termen de maxim 30 zile de la data semarii procesului verbal de predare-primire cu mentiunile respective.

In cazul in care aceste mentiuni nu sunt facute la momentul livrarii, nu este posibila o solicitare ulterioara in acest sens.

PRODUSE DEFECTE AFLATE IN GARANTIE

In cazul in care produsul achizitionat se defecteaza în perioada de garantie oferita de producator, te rugam sa iei legatura cu oricare dintre centrele de service autorizate aflate pe teritoriul tarii noastre, pentru repararea produsului.

Te rugam sa atasezi factura de achizitie in original la certificatul de garantie a produselor pentru trimiterea la service precum si cartea de garantie internationala a produsului.

Pentru informatii suplimentare si asistenta specializata legate de service-ul produselor, te rugam sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii, la urmatoarele date de contact:

E-mail: info@germanos.ro

3. CATEGORIE PRODUSE RETURNATE

Categorie produse returnate Valoarea rambursata (% din suma platita pentru achizitionarea Produsului).
Categorie A: complete, neutilizate, sigiliu intact Categorie B: complete, semne de deteriorare ca urmare a folosirii Categorie C: semne majore de deteriorare ca urmare a folosirii (zgarieturi, murdarire etc.) , lipsa accesorii , accesorii folosite (e.g. toner)
Aparatura de uz casnic 100% 75 – 90% 60%
Hard Drive, carduri de memorie 100% 75 – 90% 60%
Accessorii (cabluri, baterii, ventilatoare, surse de alimentare) 100% 90% 60%
Computere, Notebook-uri 100% 75 – 90% 60%
Imprimante 100% 75 – 90% 60%
Telefoane, Comunicații 100% 90% 60%
Electronice de consum (TV, DVD, CD, Proiector, etc.) 100% 90% 60%
Camere digitale, Camere video 100% 75 – 90% 60%
Hi-Fi, DVD, Home Cinema 100% 75 – 90% 60%
Software, Jocuri, DVD-uri,Filme BluRay 100% 0% 0%
Produse sanitare (Aparate de ras, etc.) 100% 0% 0%
Altele (articole sportive, stil de viața, casa si gradina) 100% 75 – 90% 60%

4. DREPT DE RETUR PENTRU PERSOANELE JURIDICE!

Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform Ordonanței nr. 130/2000 din 31/08/2000.

Pentru informații suplimentare legate de returul produselor, vă rugăm să apelați la serviciul de relații cu clienții, la următoarele date de contact:

E-Mail: info@germanos.ro