Bucuresti, 22 septembrie 2008 – Germanos Telecom Romania, cel mai mare lant de magazine de tehnologie mobila, inaugureaza astazi noul sau sediu central intr-o cladire de clasa A cu 8 niveluri situata in Baneasa, pe soseaua Bucuresti Ploiesti nr. 7A. Cu aceasta ocazie compania deschide si cel de-al 240-lea magazin, situat la parterul noului sau sediu central.

Relocarea companiei din zona Pipera in noul sediu din Baneasa este un pas firesc, ca urmare a cresterii semnificative a companiei inregistrata in ultimii doi ani. In noul sediu lucreaza peste 200 de angajati. Tot aici au fost amenajate doua sali moderne de training, sub forma unor magazine Germanos, unde consultantii de vanzari invata tehnici moderne de vanzare sau se familiarizeaza cu noile tehnologii mobile. Mobilierul din fostul sediu a fost donat la inceputul anului scolar unui numar de cinci scoli grav afectate de inundatiile din luna iulie din comunele Vicovu de Jos, Straja, Ulma si Brodina – satele Sadau si Falcau, situate in nordul extrem al judetului Suceava, in apropiere de frontiera de stat cu Ucraina. Donatia de mobilier, derulata prin intermediul asociatiei Donum si a Crucii Rosii, a fost dublata de seturi de rechizite scolare pentru cei peste 1.100 de elevi ai acestor scoli, care au avut de suferit din cauza inundatiilor.

Consecvent planurilor sale ambitioase de dezvoltare, Germanos isi mentine ritmul sustinut de crestere anuntat la inceputul anului, prin deschiderea unui nou magazin, situat la parterul sediului central. „Magazinul inaugurat astazi pe Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 7A este cel de-al 33-lea magazin deschis in Bucuresti, si al 240-lea din tara. Astfel, Germanos isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul magazinelor specializate in tehnologia mobila, cu prezenta in peste 110 orase din tara. La nivel national, Germanos opereaza peste 12.500 mp de suprafata comerciala. Cei patru consultanti de vanzari din acest magazin se alatura celor peste 950 de consultanti din intreaga retea ce intampina zilnic clientii cu produse si servicii variate din domeniul tehnologiei mobile”, a declarat Aris Karoussos, Retail General Manager, Germanos Romania. 

Compania investeste in deschiderea magazinelor sale in medie 50.000 de euro, bugetul necesar variind in functie de marimea spatiului si pozitionarea acestuia, pentru acest magazin investitia ridicandu-se la cca. 60.000 de euro.

Reteaua Germanos va numara, la finalul anului, peste 270 de locatii. Noile magazine vor fi deschise preponderent in cartierele populate din marile orase, precum si in comunitatile mai mici, conectand cu tehnologia consumatorii din orase cu peste 30,000 de locuitori.